جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 20:37   
 
 
- اندازه متن: + -  کد خبر: 104339صفحه نخست » انرژی،حمل و نقل سه شنبه، 15 اسفند 1402 - 11:21
بادو اقدام آقای زاکانی محبوب ترین شهردار تهران می شود
بادو  اقدام آقای زاکانی محبوب ترین شهردار تهران می شودمعضل ترافیک صدمات جبران ناپذیری بر جسم و جان ساکنین تهران وارد می نماید بسیاری را دچار مرگ زودرس می کند. بسیاری بر اثر بیماری های لاعلاج ناشی از آلودگی هوا زجر کش می شوندچنانچه دکتر زاکانی دو هدف زیر را محقق نماید محبوب ترین شهردار پایتخت خواهد شد
  

ترابر نیوز:

معضل ترافیک صدمات جبران ناپذیری بر جسم و جان ساکنین تهران وارد می نماید بسیاری را دچار مرگ زودرس می کند. بسیاری بر اثر بیماری های لاعلاج ناشی از آلودگی هوا زجر کش می شوند و ضمن اینکه هزینه سنگینی بابت درمان پرداخت می کنند پس از مدتی از دنیا می روند ترافیک و آلودگی هوای تهران روح و جان مردم را آزار می دهد فراموش های مقطعی می اورد و اکنون به بزرگترین معضل شهر تهران تبدیل شده است.

مردم تهران ده ها سال است که در آرزوی هوای پاک و بدور از ترافیک بسر می برند

چنانچه دکتر زاکانی دو هدف زیر را محقق نماید محبوب ترین شهردار پایتخت خواهد شد و جا دارد مجسمه وی به نشانه قدرشناسی در ورودی های شهر تهران نصب گردد. این دو  اقدام مهم عبارتند از:

1- بهر طریق ممکن طی دو سال آینده سه هزار اتوبوس برقی مورد نیاز شهر تهران را خریداری و وارد چرخه حمل و نقل عمومی تهران نماید. وسر فاصله هر اتوبوس به حدود سه دقیقه برسد(فاصله رسیدن هر اتوبوس به ایستگاه به سه دقیقه برسد. این فاصله در استامبول حدود یک دقیقه است)

2- تمامی نقاط مهم و پر جمعیت تهران از غرب تا شرق و شمال تا شمال به شبکه مترو متصل شوند شبکه مترو و حمل و نقل ریلی درون شهری آنچنان گسترده شود که مردم بتوانند در نقاط مختلف حتی با پیاده روی به ایستگاه های مترو دسترسی یابند همچنین 1200 واگن مورد نیاز متروی تهران تامین گردد و سر فاصله هر قطار به حداکثر سه دقیقه برسد.

تعداد بازدید: 463 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
آدرس وب:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   گزارش های تصویری 1  
  ادامه گزارش های تصویری 1
  1    2 
 
   پایگاه اطلاع رسانی  
 
 
 
© ترابر نیوز 1388
iran_vatandoost@yahoo.com
طراحی و اجرا: خبرافزار